• Хувь хэрэглэгч
  • Байгууллага
  • monpay
  • mobinet
  • VOO
  • Танд тусалъя
  • Дата багц идэвхжүүлэх
  • Төлбөр төлөх
  • Төлбөр шалгах
  • Нэгж цэнэглэх
  • Гар утасны зээл
  • Пук код авах
  • Урамшуулал
  • Нүүр хуудас руу буцах
  • Санал хүсэлт
  • Нүүр
  • Нэмэлт үйлчилгээ

Дуу хоолойгоор үйлчилдэг автомат хариулагч ашиглах заавар

Contact Us

Та "төлбөр, дата, нэгж эсвэл tulbur tuluh, data avah" гэх мэт түлхүүр үг ашиглан хайлт хийснээр хүссэн мэдээллээ хялбар, хурдан авах боломжтой.

Таны хайсан мэдээлэл олдоогүй бол бидэнд доорх хэсгийг бөглөн илгээнэ үү.

  • Үүрэн холбоо
    Дараа төлбөрт /Postpaid/ Урьдчилсан төлбөрт /Prepaid/ Хосолсон төлбөрт /Hybrid/ Харилцагч хамтрагч Байгууллагад зориулсан үйлчилгээ Mобиком aпликейшн ашиглах заавар Төрсөн өдрийн урамшуулал VoLTE
  • Дата багц
  • Интернэт үйлчилгээ
    Өрхийн интернэт Манай интернэт Мобинэт WIFI Байгууллагын интернэт Data Center Интернэт дугаар
  • Гар утасны зээл, тохиргоо
    Гар утасны зээл Blacklist Гар утас тохиргоо
  • MonPay
    Monpay application Monpay ашиглах заавар Monpay зээл Monpay бэлэг /купон/ Үйлчилгээний нөхцөл
  • VOO
    VOO нэмэлт үйлчилгээ VOO түгээмэлт асуулт VOO үйлчилгээний тусламж заавар
  • Баталгаат засвар, үйлчилгээ
  • Нэмэлт үйлчилгээ
    Magic voice /Хөгжилтэй дуудлага/ Hitone Дугаар нууцлах /Clir/ Дуудлага хадгалах,мэдээллэх Дуудлага хүлээлгэх болон дуудлага давхар авах Нэгж шилжүүлэх /Surprise/ Шуурхай нэгж Боломж Мобайл банк Багц мэдээ Даалгая
  • Улс хоорондын үйлчилгээ
    Олон улсын HiCall 003 үйлчилгээ Түгээмэл асуулт Олон улсын Роуминг үйлчилгээ Олон улсын ярианы "Од" гарц Олон улсын ярианы "Чагт" гарц Олон улсын ярианы багц
  • Шинэ хэрэглэгч
    Урьдчилсан төлбөрт Хосолсон төлбөрт Дараа төлбөрт
  • Урамшуулал
  • Салбарын байршил, сүлжээний хамрах хүрээ
+ Бусад

Мобиком Корпораци нь Монголд анх удаа Natural Language Processing технологи дээр суурилсан “ДУУ ХООЛОЙГООР ҮЙЛЧИЛДЭГ АВТОМАТ ХАРИУЛАГЧ”-ийн системийг Үйлчилгээний нэгдсэн төв буюу 2222 дуудлагын төвдөө нэвтрүүллээ.

Natural language processing (NLP) нь хүний хэл яриаг хиймэл оюун ухаанаар боловсруулж таних технологи юм.

Энэ технологи нэвтэрснээр хэрэглэгч 2222 дугаар руу залган оператортай холбогдох, эсвэл автомат хариулагчаас мэдээлэл авахын тулд гар утасныхаа товчийг дарахгүйгээр авахыг хүссэн үйлчилгээтэйгээ холбоотой үг, өгүүлбэрийг өөрийн дуу хоолойгоор хэлж, хэрэгцээт мэдээллээ авах боломж бүрдэж байна.

Одоогоор дуу хоолойгоор үйлчилдэг автомат хариулагчаас байгууллагын болон дараа төлбөрт хэрэглэгчид үйлчилгээ авах боломжтой бөгөөд хэрэглэгчдийн хамгийн түгээмэл асуудаг түлхүүр үгүүдийг таниулсан.

Жишээлбэл хэрэглэгч 2222 дугаарт холбогдон:

  1. Төлбөр (Төлбөрийн дүнгээ авъя, Миний төлбөр хэд гарсан байна? г.м)
  2. Төлбөрөөс 24 цагаар нээх (24 цагаар нээлгэе, 1 хоногоор нээх гэсэн юм, Дугаараа түр нээе г.м)
  3. Дата (Дата багц авъя, Дата авах гэсэн юм, 2 хоногийн дата авъя г.м)
  4. Дата багц бэлэглэе (Яаж дата бэлэглэх вэ?  г.м)
  5. Гар утас зээл (Гар утас зээлийн шалгуур г.м)
  6. Урамшуулал (Шинэ урамшууллын мэдээлэл авъя, Одоо ямар урамшуулал байна? г.м)
  7. Ажилтантай холбогдох (Оператортой холбогдоё, Хүнтэй ярьмаар байна, Ажилтан г.м) түлхүүр үгээр өөрт хэрэгтэй үйлчилгээг цаг алдалгүй, шууд авах боломжтой.
 

Жич: Автомат хариулагчид таниулаагүй түлхүүр үг хэлсэн тохиолдолд таны хэлсэн үгийг танихгүй байх магадлалтай бөгөөд энэ тохиолдолд  үг хэлэхгүй хэсэг хүлээгээд автомат хариулагчийн чиглүүлэг сонсон сонголт хийх, эсвэл дээрх жишээ түлхүүр үгнүүдээс ашиглан үйлчилгээ авах боломжтой.

 

Цаашид уг технологийг улам сайжруулж, хэрэглэгчийн автомат хариулагчаас үйлчилгээ авах үе шатыг илүү хялбар болгохоор ажиллаж байна.

хариулах автомат ivr дуу хоолой таньдаг 2222 nlp

Та хэрэгтэй мэдээллээ авч чадсан уу?

Тийм
Үгүй
Энэ сэдвийг хэрхэн сайжруулах вэ?

Төстэй нийтлэлүүд

  • Дуут мессэж
  • Mobicom.mn онлайн дэлгүүрийн хүргэлтийн үйлчилгээ
  • eSIM үйлчилгээ
  • Бэлэн сим үйлчилгээ

© 1996 - 2023 МОБИКОМ КОРПОРАЦИ

Definition by Author

0
0
Унших