• Хувь хэрэглэгч
  • Байгууллага
  • monpay
  • VOO
  • Танд тусалъя
  • Дата багц идэвхжүүлэх
  • Төлбөр төлөх
  • Нэгж цэнэглэх
  • Гар утасны зээл
  • Пук код авах
  • Урамшуулал
  • Нүүр хуудас руу буцах
  • Санал хүсэлт
  • Нүүр
  • Үүрэн холбоо
  • Дараа төлбөрт /Postpaid/
  • Дараа төлбөрт үйлчилгээ авах зааварчилгаа

Дараа төлбөрт үйлчилгээний зүй зохисгүй хэрэглээ

Contact Us

Таны хайлтад тохирох утга олдоогүй тул доорхи хэсгийг бөглөн илгээнэ үү!
Бид тохирох агуулгыг аль болох хурдан оруулах болно.

  • Үүрэн холбоо
    Дараа төлбөрт /Postpaid/ Урьдчилсан төлбөрт /Prepaid/ Хосолсон төлбөрт /Hybrid/ Хамрах хүрээ Харилцагч хамтрагч Байгууллагад зориулсан үйлчилгээ Mобиком aпликейшн ашиглах заавар Төрсөн өдрийн урамшуулал Имэйл хаяг бүртгүүлэх
  • Дата багц
    Дата багц идэвхжүүлэх Дата багцын үлдэгдэл шалгах Дата багц бэлэглэх Дата задгай хэрэглээ Дата үнэгүй ашиглах сувгууд Дата багцын түгээмэл асуултууд
  • Интернэт үйлчилгээ
    Өрхийн интернэт Манай интернэт Мобинэт WIFI Байгууллагын интернэт Data Center Интернэт дугаар
  • Гар утас
    Гар утас, төхөөрөмжийн баталгаат засвар Гар утасны зээл Blacklist Гар утас тохиргоо
  • MonPay
    Monpay application Monpay ашиглах заавар Monpay зээл Monpay Купон Үйлчилгээний нөхцөл
  • VOO
    VOO нэмэлт үйлчилгээ VOO түгээмэлт асуулт VOO үйлчилгээний тусламж заавар
  • Нэмэлт үйлчилгээ
    Хөгжилтэй дуудлага /Magic voice/ Жаргалтай гэр бүл Hitone Дугаар нууцлах /Clir/ Дуудлага хадгалах,мэдээллэх Дуудлага хүлээлгэх болон дуудлага давхар авах Нэгж шилжүүлэх /Surprise/ Шуурхай нэгж Боломж Мобайл банк Багц мэдээ Тоон гарын үсэг "eSIM" үйлчилгээ Бэлэн сим үйлчилгээ
  • Улс хоорондын үйлчилгээ
    Олон улсын HiCall 003 үйлчилгээ Түгээмэл асуулт Олон улсын Роуминг үйлчилгээ Олон улсын ярианы "Од" гарц Олон улсын ярианы "Чагт" гарц Олон улсын ярианы багц
  • Шинэ хэрэглэгч
    Урьдчилсан төлбөрт Хосолсон төлбөрт Дараа төлбөрт
  • Урамшуулал
+ Бусад


Зүй зохисгүй хэрэглээ

Хэрэглэгч нэг дор их хэмжээгээр текст болон дуут мессэж илгээсэн, дата дамжуулсан, гар утас төхөөрөмж болон сим картанд нэмэлт програм хангамж суулгасан, бусад төхөөрөмжтэй холбосон, сүлжээнд холбогдсон гар утас, төхөөрөмжөөс вирус тараасан, халдлага хийсэн, сим картаа дотуур холбоо болгосон зэргээр үйлчилгээ үзүүлэгчээс зөвшөөрөөгүй хэрэглээ хийхийг хэлнэ.

Зүй зохисгүй хэрэглээгээр үйлчилгээ нь хаагдсан бол хэрхэн нээлгэх вэ?

Үйлчилгээ нь хаагдсан хэрэглэгчийн хүсэлтийн дагуу Мобикомын үндсэн болон гэрээт салбаруудад бичиг баримттайгаа хандан нээлгэх боломжтой. Салбарын байршил харах бол ЭНД дарна уу. Байгууллагын хэрэглэгчийн хувьд харилцагч хариуцсан менежер үйлчилгээг үзүүлнэ. 

Хэрэглэгчийн хүсэлт:

Хувь хүн бол хэрэглэгчийн өргөдөл иргэний үнэмлэх, байгууллага бол албан бичгээр хүсэлтээ гаргана.


Та хэрэгтэй мэдээллээ авч чадсан уу?

Тийм
Үгүй
Энэ сэдвийг хэрхэн сайжруулах вэ?

Төстэй нийтлэлүүд

  • Дараа төлбөрт хэрэглэгчдийн итгэмжлэхээр үйлчилгээ олгох
  • Дараа төлбөрт үйлчилгээний пин блок гаргах
  • Дараа төлбөрт үйлчилгээний хэрэглээ хязгаарлах үйлчилгээ

© 1996 - 2022 МОБИКОМ КОРПОРАЦИ

Definition by Author

0
0
Унших